Beste
klant,
We zijn momenteel bezig met het onderhoud van ons klantenportaal. Hierdoor zal het portaal enige tijd onbeschikbaar zijn.
Voor uw service gerelateerde vragen kunt u ons bereiken via email op servicedesk@phidata.be . Vermeld hierbij steeds het serienummer van uw toestel en een duidelijke omschrijving van het probleem. We staan voor u klaar om u te helpen.
Bedankt voor uw begrip en uw vertrouwen in ons.
Met vriendelijke groet,
Het Simac PHI DATA
team
Cher client,
Nous
effectuons actuellement la maintenance de notre portail client. En conséquence,
le portail sera indisponible pendant un certain temps.
Pour vos
questions liées au service, vous pouvez nous contacter par email à
servicedesk@phidata.be .
Veuillez toujours
mentionner
le numéro de série de votre appareil ainsi qu'une
description claire du problème. Nous
sommes à votre disposition pour vous aider.
Merci pour
votre compréhension et votre confiance en nous.
Cordialement,
L'équipe
Simac PHI DATA
Dear customer,
We are
currently performing maintenance on our customer portal. As a result, the
portal will be unavailable for some time.
For your
service-related inquiries, you can reach us via email at servicedesk@phidata.be . Please
always include
the serial
number of your device and a clear description of the issue. We are here to help you.
Thank you
for your understanding and trust in us.
Best
regards,
The Simac
PHI DATA team