Beste klant,

We zijn momenteel bezig met het onderhoud van ons klantenportaal. Hierdoor zal het portaal enige tijd onbeschikbaar zijn.

Voor uw service gerelateerde vragen kunt u ons bereiken via email op servicedesk@phidata.be . Vermeld hierbij steeds het serienummer van uw toestel en een duidelijke omschrijving van het probleem.  We staan voor u klaar om u te helpen.

Bedankt voor uw begrip en uw vertrouwen in ons.

Met vriendelijke groet,

Het Simac PHI DATA team

Cher client,

Nous effectuons actuellement la maintenance de notre portail client. En conséquence, le portail sera indisponible pendant un certain temps.

Pour vos questions liées au service, vous pouvez nous contacter par email à servicedesk@phidata.be . Veuillez toujours mentionner le numéro de série de votre appareil ainsi qu'une description claire du problème. Nous sommes à votre disposition pour vous aider.

Merci pour votre compréhension et votre confiance en nous.

Cordialement,

L'équipe Simac PHI DATA

Dear customer,

We are currently performing maintenance on our customer portal. As a result, the portal will be unavailable for some time.

For your service-related inquiries, you can reach us via email at servicedesk@phidata.be . Please always include the serial number of your device and a clear description of the issue. We are here to help you.

Thank you for your understanding and trust in us.

Best regards,

The Simac PHI DATA team